- przedstawią się w roli bohaterów książki w formie awatarów w programie Voki
- portret pana Kleksa malują w aplikacji ABCYa
- Padlet zostanie wykorzystany do wielu aktywności: swobodnych wypowiedzi uczniów, prezentacji pomysłów i propozycji
- wspólne mapy myśli powstaną w Bubbl i AnswerGarden
- chmury wyrazowe stworzą w WordArt, Tagxedo i WordClouds
- spirale wyrazowe powstaną w Festisite
- interaktywne okładki opracują w Genial.ly
- komiksy powstaną w SstripGenerator
- pomysły na temat nowych przedmiotów szkolnych w ToonyTool
- e-książeczki zostaną opublikowane w programie Storyjumper
- plakaty i kolaże stworzą w programach Photocollage, Genial.ly, PosterMyWall i Kizoa
- gry i zabawy powstaną w Wordwall, LearningApps, Purposegames
- darmową grafikę można pobierać ze stron https://www.mycutegraphics.com i https://pixabay.com
Więcej przydatnych aplikacji - na stronie narzędziowej.
Znajdują się tam także poradniki dotyczące obsługi poszczególnych narzędzi.
W pokoju zagadek wykorzystano:
- Kod QR do zamalowania: http://mal-den-code.de
- Labirynt: https://www.festisite.com/text-layout/maze/
- Rebus: https://www.festisite.com/rebus/
- Kod masoński: https://crypto.interactive-maths.com/pigpen-cipher.html
- Pismo lustrzane: https://www.topster.pl/tekst/umdrehen.html
Więcej narządzi do kodowania:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz